۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۳۱

مربی تیم هندبال دختران ایران:

هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم/ کارمان در آسیا سخت است

هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم/ کارمان در آسیا سخت است

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران گفت: ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا هیچ تیمی را دست کم‌ نمی‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان در بخش بانوان از دیروز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه در قزاقستان آغاز شد. تیم هندبال دختران ایران هم اولین مسابقه خود را امروز آغاز خواهد کرد.

در همین راستا مهسا معتمدی مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ما برای حضور در این رویداد چهار مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم. تلاش کردیم در روزهای نهایی و در آخرین اردو بر روی تکنیک، تاکتیک و آمادگی جسمانی بازیکنان کار کنیم. همین طور نقاط ضعف را شناسایی و برطرف و نقاط قوت را تقویت کردیم.

وی افزود: خوشبختانه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و از نظر جسمانی نیز دچار مصدومیت نیستند. امیدوارم در نهایت بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

مربی تیم هندبال جوانان کشورمان در خصوص تیم‌های حاضر در این رویداد هم خاطرنشان کرد: هیچ حریفی را در این رویداد دست کم نمی‌گیریم، چرا که می‌دانیم آنها هم برای پیروزی وارد میدان شده اند. ما هم تلاش می‌کنیم تا با بهترین عملکرد، بتوانیم برابر رقبا نتایج خوبی را کسب کنیم‌.

معتمدی ادامه داد: کره جنوبی که یکی از تیم‌های مدعی آسیا است در آستانه مسابقات انصراف داد. در بین دیگر تیم‌ها ازبکستان و قزاقستان از اصلی‌ترین رقبای ما هستند. این دو تیم همیشه در تمام رده‌های سنی حتی بزرگسالان از حریفان اصلی ما بوده اند. هند نیز نسبت به گذشته پیشرفت کرده و سطح هندبال این تیم بالاتر آمده و می‌تواند از رقبای ما باشد.

وی تصریح کرد: متأسفانه با کاهش تیم‌ها یک سهمیه از سهمیه‌های جهانی در این رویداد کم شد. به این ترتیب تنها دو سهمیه در این رویداد برای حضور در دیدارهای جهانی توزیع خواهد شد و همین مسئله کار را برای تیم ما سخت خواهد کرد چرا که برای رفتن به دیدارهای جهانی حتماً باید در بین دو تیم برتر قرار بگیریم.

وی در پایان گفت: باید در مقابل همه تیم‌ها پر قدرت حاضر شویم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم تا نتیجه لازم را کسب کنیم. هیچ تیمی برای باخت نیامده و همه برای کسب دو امتیاز تلاش می‌کنند ما هم باید تمام انرژی خود را به کار ببریم تا از تک تک مسابقات نتیجه خوبی بگیریم.

تیم ملی هندبال دختران ایران فردا سه شبه ۱۷ اسفند ماه ساعت در نخستین دیدار خود از این رقابت‌ها باید از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف تیم قزاقستان برود.

*زهرا محمدی فر

کد خبر 5441485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha